czwartek, 29 września 2016

Book Tour z blogiem Jeszcze tylko rozdział oraz z Wydawnictwem Lucky

Kochani, z wielką przyjemnością pragnę zaprosić Was do czegoś, czego jeszcze na moim blogu nie było! Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Lucky organizuję BOOK TOUR z wrześniową nowością - "Miłość i aspiryna" Małgorzaty Kursy.




Myślę, że większość z Was wie czym jest Book Tour. Dla tych, którzy pierwszy raz o czymś takim słyszą, pędzę z tłumaczeniem. Book Tour, to nic innego jak podróż książki. Osoby chętne zgłaszają się do programu, otrzymują książkę, czytają, podpisują, recenzują na swoich blogach lub innych stronach i puszczają dalej. Tak jeden egzemplarz okrąży kilka miejsc i wraca do osoby rozpoczynającej Book tour, w tym przypadku do mnie.

Od dawna zastanawiałam się nad rozpoczęciem takiego projektu. I oto dziś przybywam do Was z nowym egzemplarzem "Miłość i aspiryna" Małgorzaty Kursy.
Małgorzata Kursa jak zawsze wciąga nas w życie swoich bohaterów aż... do rana.
Marta: filigranowa brunetka, lubiana, towarzyska, chętnie pomagająca innym, szlachetna, dobra, podkochuje się w Michale, sądzi jednak, że On nie jest nią w ogóle zainteresowany. Michał: wysoki przystojniak, stracony dla świata, bo od zawsze kocha się w Marcie.
Mieszkają po sąsiedzku, znają się od dzieciństwa (...), przyjaźnili się i skrycie w sobie podkochiwali, nigdy nie wyznając uczuć. Po latach trafiają na siebie przypadkiem, kiedy Marta wpada pod jego samochód. Szybko wraca dawna zażyłość i okazuje się, że Michał wciąż jest zdeterminowany, żeby ją zdobyć.  Marta jednak boi się zranienia i kolejnego zawodu. Jak potoczą się losy dwójki przyjaciół? Czy wreszcie wyznają sobie miłość i co z tego wyniknie?
W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Wydawnictwu Lucky za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego!

Zasady zabawy są bardzo proste:
1) Osoby chętne do wzięcia udziału w zabawie zgłaszają się w komentarzu pod tym postem, podając swój adres e-mail/bloga, jednocześnie wysyłając na madzik_to@interia.pl swój adres, pod który ma trafić książka.
2) Po zamknięciu listy utworzę post, w którym podam osoby zakwalifikowane do programu w kolejności w jakiej otrzymają książkę. Następnie wysyłam książkę do pierwszej osoby. 
3) Każda osoba po otrzymaniu książki ma do wykonania kilka zadań: na początku wysyła mi mailem wiadomość, że już ją otrzymała, następnie wpisuje się na pierwszej stronie i zaczyna czytać :) Każdy ma tydzień na przeczytanie, zrecenzowanie jej na blogu bądź na lubimyczytać.pl, na facebooku czy innych portalach opiniotwórczych, jeżeli nie jest posiadaczem bloga oraz na przesłanie do kolejnej osoby (list polecony priorytetowy - koperta bąbelkowa) O adres do następnej osoby proszę pisać do mnie.
4) Wszystkich biorących udział w tym przedsięwzięciu, którzy są właścicielami blogów zobowiązuję do podlinkowania Wydawnictwa Lucky (na facebooku bądź stronę oficjalną), mojego bloga oraz bloga od którego książkę otrzymaliśmy.
PRZYKŁAD
Właściciel bloga "drugiego na liście" otrzymuje książkę w pięknej bąbelkowej kopercie. Po rozpakowaniu i po opadnięciu emocji, włącza swoją pocztę i wysyła do mnie wiadomość: "Magda, mam książkę" :) Następnie wpisuje się na pierwszej stronie, podając swoje Imię, adres bloga oraz miasto. W tym momencie zaczyna czytać. Po zakończeniu publikuje recenzję na swoim blogu podlinkowując Wydawnictwo Lucky, mój blog oraz blog "pierwszy na liście" - od którego otrzymał książkę. Jeżeli nie jest posiadaczem bloga, recenzję pisze tam gdzie uzna za stosowne, mailem wysyłając mi link, gdzie ową recenzję znajdę. Maksymalnie po tygodniu pisze do mnie wiadomość w celu otrzymania adresu do następnej osoby, pakuje książkę w kopertę bąbelkową i wysyła poleconym priorytetem.

W zależności od ilości chętnych książka będzie krążyła między zainteresowanymi, a jej ostatni przystanek będzie u mnie :) Osoby, które wezmą udział w zabawie mogą, oprócz wyżej wspomnianego podpisu na pierwszej stronie, zaznaczać swoje ulubione fragmenty, robić notatki na marginesach itp. Chodzi tu głównie o świetną zabawę i aktywne czytanie.

Zaznaczam, że brać udział w zabawie mogą nie tylko blogerzy! :) 

Proszę, aby każdy zainteresowany zabawą zgłosił się pod tym postem. Lista osób chętnych jest otwarta do 5. października 23:59.

Liczę, że każdego z nas czeka przyjemna przygoda z nowością Wydawnictwa. Szczerze, nie mogę się doczekać Waszych pierwszych recenzji oraz powrotu książki do mnie ze wszystkimi waszymi podpisami.

Życzę powodzenia i czekam na zgłoszenia.


Pozdrawiam

16 komentarzy :

  1. No to ja chciałabym się zgłosić :D blog Książka tu, książka tam - z książką nigdy nie jesteś sam link: ksiazkatu-ksiazkatam.blogspot.com :) jeszcze nie brałam udziału w takiej akcji, ale kiedyś musi być ten 'pierwszy raz' :D
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na Tobie zawsze można liczyć, super! Jesteś pierwszą osobą na liście <3

      Usuń
  2. Odpaliłam swoją miotłę i jestem! Tadam! Zgłaszam się :)
    Zapewne wszyscy mnie zabiją za kolejną ksiązkę, kolejny wieczór na kanapie i moje standardowe "ciiii właśnie czytam". Ale co tam :) Porzucam urokami :)
    Pozdrawiam Wiedźmowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiedźmo, dziękuję bardzo. Miło mi, że zgłosiłaś się do zabawy. Super! :))

      Usuń
  3. Zgłaszam się i ja uwielbiam book toury 😃 martadaft@wp.pl dziękuję za info 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki za zgłoszenie. Pozdrawiam cieplutko :*
      Magda

      Usuń
  4. Chociaż czytam czasem romanse to jednak ksiazka nie dla mnie. Ale lubię takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Book tour ma cos w sobie, to prawda :) kto wie, może kiedyś zorganizuje kolejny, w którym znajdziesz tez opcję dla siebie ;)

      Usuń
  5. dzięki za zaproszenie do book tour - zgłaszam się oczywiście :)
    zapraszam jak najczęściej do siebie http://dlamam.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, milo mi niezmiernie :) odwiedzać będę regularnie :)

      Usuń
  6. Zgłaszam Pania Dorotę Skrzypczak, która chęć wzięcia udziału zadeklarowała na fb, a swą recenzję przedstawi na lc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się bardzo chętnie :) recenzja pojawi się u mnie na blogu Mama z pasjami (http://robotkowyswiatkasi.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję za zgłoszenie, wkrótce ruszamy :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Book tour trwa, jeżeli wyraża Pani ochotę, mogę zrobić wyjątek i Panią dopisać. Proszę o kontakt.

      Usuń
    2. będzie mi bardzo miło!
      Zaraz wyślę maila

      Usuń