czwartek, 6 października 2016

Lista osób biorących udział w Book Tour - Miłość i aspiryna

Witajcie moi drodzy! Dziś krótki wpis, z samego rana. Publikuję go aby oficjalnie zamknąć listę. Z wielką przyjemnością prezentuję Wam osoby, które biorą udział w organizowanym przeze mnie Book Tour.


Dla osób, które nie są w temacie - organizuję Book Tour z książką Małgorzaty Kursy - Miłość i aspiryna. Zapisy na to przedsięwzięcie zakończyło się wczoraj w nocy, w związku z tym zamykam listę i przedstawiam osoby, które wyraziły chęć wzięcia udziału. Jest to również kolejność w jakiej książka będzie podróżowała.

Maria Kasperczak
Dorota Skrzypczak (czytelniczka bez bloga - recenzja pojawi się na lc)
Mama z pasjami
Poligon domowy

Przypominam osobom biorącym udział: otrzymujemy książkę, informujemy mnie o tym mailowo, bądź na blogu, że przesyłka dotarła, podpisujemy (Imię, adres bloga, miasto), czytamy, zaznaczamy ulubione fragmenty, aktywnie bawimy się lekturą :) Po zakończonym czytaniu piszemy recenzję na swoim blogu (podlikowując mój blog, stronę wydawnictwa oraz blog poprzedni) lub na lubimy czytać, wysyłając mi link do recenzji i przesyłamy książkę dalej - koniecznie listem poleconym priorytetowym w kopercie bąbelkowej. Na to wszystko każdy z uczestników ma tydzień. Po całej podróży, ostatnia osoba z listy przesyła książkę do mnie. Będę bardzo wdzięczna jeżeli wszystkie recenzje zostaną opublikowane w czasie, będę bowiem chciała po powrocie książki do mnie zrobić zbiorczy post podsumowujący Book Tour, w którym podlinkuję wszystkie recenzje uczestników.

Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Już nie mogę doczekać się Waszych opinii :))A ja tymczasem lecę na pocztę i wysyłam ją do pierwszej osoby na liście :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz