środa, 5 października 2016

Liebster Blog Award #2

Tak się złożyło, że zostałam ponownie nominowana do LBA. Krótkie przypomnienie: bloger nominuje Nas, zadaje 11 pytań, następnie my nominujemy 11 kolejnych, zadając im 11 nowych pytań. Nie nominujemy Blogera, który wybrał Nas :) Zachęcam do czytania dalej :)

Oto 11 pytań przygotowanych dla mnie przez Zaczytaną Wiedźmę :) 

1. Twoja ulubiona gra?
Nie nazwałabym siebie mianem gracza, ale jest kilka gier, które lubię :) Jeżeli chodzi o komputer - swego czasu byłam ogromną fanką the sims :) Z trójką włącznie miałam większość dodatków, potem straciłam i rachubę i zainteresowanie :P Lubię od czasu do czasu zagrać w warcaby albo w monopol :) Karciany tysiąc nie ma równych :))

2. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Tabaluga, zdecydowanie :) Uwielbiałam wieczory za dzieciaka, kiedy to ja i mój Śp. Wujek siadaliśmy przed Tv i było "Oto Tabaluga, dzielny Tabaluga..." :D To są wspomnienia...
3. Która z książek najbardziej Cie rozczarowała i dlaczego?
Trudno wybrać książkę, która rozczarowała. Raczej zdarzało się, że spodziewałam się czegoś lepszego a wyszło jak wyszło. Byłam, no powiedzmy, że rozczarowana, gdy skończyłam "Umrzeć po raz drugi" Tess Gerritsen. Po 10 książkach z Serii Rizzoli/Isles oczekiwałam znacznie więcej niż to co otrzymałam.

4. Jakiego autora/autorkę chciałbyś/chciałabyś poznać?
Jest coś w Wojciechu Cejrowskim, że chciałabym go poznać. Jeszcze nie miałam przyjemności czytać jego książek, ale w programach wydaje się byc bardzo interesujący :) być może kiedyś wybiorę się na jego spotkanie autorskie.

5. Czego sobie nigdy nie odmówisz?
Hańba mi, hańba, ale nigdy nie odmówię sobie czegoś do jedzonka :P Mam ochotę na słodkie, jem słodkie, mam ochotę na fast food, jadę na fast food :) Ale przecież organizm sam wie co dla niego dobre, dlatego się upomina o swoje, prawda? :)

6. Miejsce najbliższe Twojemu sercu to…?
Mam kilka swoich ulubionych miejsc w mojej okolicy. Niezaprzeczalnie uwielbiam Cisową Górę, to miejsce do którego lubię wracać :) Stańczyki, różne punkty widokowe... coś pięknego :)

7. Jak zachęciłbyś/zachęciłabyś osobę, która nie lubi czytać książek do przeczytania polecanej przez Ciebie lektury?
Kurczę, dosyć trudne pytanie. Z doświadczenia wiem, że jeżeli osoba czytać nie lubi, jest trudno ją namówić do tego. Jedyne co może Go/Ją przekonać to po prostu ciekawa fabuła. Jeżeli uda mi się opowiedzieć w dobry sposób to o czym jest dana książka, być może ktoś poczuje się zaintrygowany. Aczkolwiek w przypadkach, w których próbowałam, z reguły osoby "znajdą sobie film na jej podstawie"... :( Ciężkie to przypadki ;)

8. Jakie miejsce w naszym kraju polecisz do odwiedzenia?
Wyżej ukazana Góra Cisowa, Stańczyki - to na pewno :) Gdzie jeszcze? Hmmm... Raz w życiu byłam w Krakowie, ale pamiętam jak dziś, że owe miasto zrobiło na mnie ogroooomne wrażenie. Także ja tam wrócę na pewno, a tym którzy nie byli - polecam!
 

9. Wolisz książki w formie papierowej czy elektronicznej?
Uwielbiam mój czytnik :) Dzięki niemu mogę przeczytać każdą książkę, w każdym miejscu, o każdej porze dnia i nocy :) Od kwietnia praktycznie przeniosłam się na wersje e-bookowe. Natomiast, ci którzy już jakiś czas tu ze mną są, wiedzą, że książki nadal kupuję :) Po prostu na moją półkę teraz trafiają ksiażki, do których wiem, że wrócę, nierzadko te, które już w formie czytnikowej już przeczytałam :)


10. Najbardziej boisz się? 
Pierwsza myśl - pająków :P Fobia z dzieciństwa chyba ;) Aczkolwiek pochwalę się, po wyprowadzce od rodziców musiałam już nieraz być "Bohaterem domu" i swój strach przez nimi schować w kieszeń :P Coś w stylu - hej, jestem Magda, pogoniłam już kilka pająków! :)

11.Prezent, który nie przypadł Ci do gustu?
Oj długo się nad tym musiałam nagłowić, bo ciężko sobie przypomnieć coś takiego. Z reguły bliscy wiedzą co mi sprezentować. Aczkolwiek mając już - nie chcę skłamać - jakieś 16,17 lat, dostałam od dalekiej krewnej perfumę Hannah Montana. Czerwony flakonik z Miley Cyrus, który pachniał truskawkami. Lubię truskawki, ale wiecie, w odświeżaczach powietrza, nie w codziennych perfumach. Chyba kuzynka troszkę straciła poczucie czasu, myśląc, że nadal mam te 12 lat czy coś ;) 

I tym pytaniem kończymy na dziś LBA :) Mimo, iż to moja druga nominacja, znowu ogromną frajdę sprawiło mi odpowiadanie na pytania. Ja nominuję:
BookPrisoner
Myśli i słowa wiatrem niesione
Książkowo czyta
Books by Geek Girl
Zaczytana w książkach
Fantastic books
Zaczytana dolina
BelikovBookBlog
Półka na książki
Lifestyle by Ladyflower
Skrytka na kulturę

I oto pytania dla nominowanych:
1. Jaki jest twój ulubiony miesiąc?
2. Wchodzisz do księgarni. Co skłania Cię do zakupu tej, a nie innej książki?
3. Częściej czytasz książki kobiety czy mężczyzny? Dlaczego?
4. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
5. Jesteś fanem psów czy kotów? Masz jakiegoś pupila?
6. Preferujesz czytanie serii czy pojedynczych historii?
7. Jaka jest wg Ciebie najgorsza ekranizacja książki?
8. Gdzie najczęściej zdarza Ci się czytać?
9. Czy uprawiasz jakiś sport? Jaki?
10. Co jest wg Ciebie najlepsze w byciu czytelnikiem?
11. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Czekam na odpowiedzi od nominowanych. Wkrótce wracam do Was z nowymi recenzjami. Przypominam Wam również, że do końca dzisiejszego dnia trwają zapisy na Book Tour. Zachęcam do wzięcia udziału, to ostatnia chwila by się zgłosić! :)


Pozdrawiam

13 komentarzy :

  1. Też boję się pająków ;-; a czytnik chciałbym mieć, ale najtańsze nie są :/ Niedługo odpowiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup, gwarantuję, że to inwestycja, której nie będziesz żałował.
      Nie mogę się doczekać twoich odpowiedzi :) Koniecznie mnie powiadom :))

      Usuń
  2. Ja w dzieciństwie bałam się pająków, i to z tak głupiego powodu...po prostu bałam się, że mnie ugryzie i że zostanę jakimś Spidermanem xD albo Spiderwoman :p nie chciałam strzelać pajęczyną z rąk :D chociaż dziś myślę, że to byłoby całkiem fajne ;) tak - byłam naprawdę dziwnym dzieckiem z różnymi obawami :p I sama chciałabym się wybrać do Krakowa kiedyś, no i na Stańczyki, bo do tej pory nie miałam okazji tam być, a szkoda :/ a jedzonko, samej ciężko jest mi też sobie tego odmówić, lubię jeść xD i to widać nawet, ale nie narzekam :D i też w dzieciństwie oglądałam Tabalugę - "lodowe kule wystrzeliwuje..."
    Pozdrawiam gorąco z polskiego Bieguna Zimna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, Ty z powodu Spidermana, a u mnie, o ironio, to właśnie Spiderman to ten superbohater, którego bardzo lubię :) A pająki, no cóż, nie nie i jeszcze raz nie ;) Kraków jest piękny <3

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację <3 Och, Tabaluga - jak ja dawno o nim nie myślałam. Kiedyś muszę przypomnieć sobie bajki z dzieciństwa i zobaczyć, czy będę tak samo zachwycona, jak wcześniej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiałam Tabalugę :)
    Kraków to wg mnie najpiękniejsze polskie miasto. Ta historia, ten klimat! ♡

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszyscy boja się tych pająków :)
    uśmiałam się przy niektórych odpowiedziach :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję drugiej nominacji do LBA :)
    ja też boję się pająków.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki śliczne za zaproszenie, ale chyba nie ogarnę takiej notki. Mam jeszcze dwie zaległe. Z czego jedną z sierpnia. :P
    A pytania wcale nie są łatwe. :D

    OdpowiedzUsuń